пʼятниця, 16 жовтня 2020 р.

Історичний огляд розвитку мов програмування


Фортран – історично перша компільована мова програмування, розроблена в 1954 — 1958 р .р. Джимом Бекусом. Базові принципи, закладені в основу цієї мови, згодом склали в основу багатьох інших мов програмування високого рівня.
 Не обтяжена формальностями, мова Фортран виявилась досить простою у вивченні і  знайшла широке поширення в середовищі вчених і інженерів.
У наступні десятиліття мова істотно модернізувалася та розширилася. Її і сьогодні широко застосовують в названих областях техніки, хоча сучасні версії мови відрізняються універсальністю і можуть використовуватися і в інших областях науки і техніки.

пʼятниця, 9 жовтня 2020 р.

Як встановити Python

 

Якщо ви користуєтеся комп'ютером під керівництвом операційної системи Linux або MacOS, вам пощастило - інтерпретатор Python вже встановлений у вашій системі. Скоріше за все, це версія 2.7.х і всі наші приклади мають нормально у вас працювати.

Якщо у вас, як і у мене, встановлено Windows, доведеться встановити інтерпретатор Python вручну. Процес установки викладено у відео лекції, але продублюю тут основні кроки для вашої зручності:

1.      Завантажуємо установник:

понеділок, 5 жовтня 2020 р.

Задача "Марсіани"

Публікую авторський розв'язок задачі "Марсіани" Кроля Дані та Кулєшова Кості.  

Розшифруйте повідомлення, отримане з Марсу:

 +8-4+1-1+8-8+8-8-6+6

Відомо, що повідомлення закодоване поданою таблицею символів:








пʼятниця, 2 жовтня 2020 р.

Інструкція

 Вітаю всіх! Для можливості дистанційной роботи нашого гуртка, ми створили сервер «Алгоритм» на платформі Discord.

Публікую детальну інструкцію користування, підготовленою Кулєшовим Костянтином.

До зустрічі в Discord!


пʼятниця, 25 вересня 2020 р.

Цікавий жанр гри - візуальна новела


В
 цьому році основним проєктом роботи гуртка ми обрали розробку та створення візуальної новели.

Візуальна новела – це жанр ігор, основною рисою якого є розповідь історії, яка ілюструється  картинками та анімацією.

В ній  можна зустріти елементи текстового квесту, фентезі та інших жанрів компютерних ігор.

«Нескінченне Літо» та «Літературний Клуб Доки-Доки» є цікавими  приклади відомих візуальних новел на ринку за межами Азії.

Для нашої візуальної новели ми обрали жанр наукової фантастики, ґрунтуючись на теорії про чорні діри та теорії відносності Ейнштейна.

Розповідь  про космічні дослідження та загравання з часом і простором всім дуже сподобалась. 

 Які ж движки використовують розробники візуальних новел?  Це може бути UnityRenPyQlie і ін.

Для свого проєкту ми обрали движок RenPy, тому що він досить простий в освоєнні.